czwartek, 29 sierpnia 2013

Już jestem ♥

Hej ♥
Wróciłam! Wypoczęta, z nową energią i nowymi pomysłami. Mam pełno zdjęć z Włoch, ale dodam je dopiero po obrobieniu. Nie było mnie ponad dwa tygodnie. Tak, dwa tygodnie bez internetu, bez telefonu i dostępu do świata. Na początku było okej, wakacje szybko mijały. Ale wieczorami, gdy już przeczytałam wszystkie książki na prawdę brakowało mi internetu! Tak wiem, jestem uzależniona :)

Przepraszam, że piszę dopiero teraz, bo wróciłam wczoraj w nocy. Dziś cały dzień spędziłam nic nie robiąc, a potem ogarniając nowy telefon :)



Zostawiam was tylko z jednym zdjęciem i to kamerkowym , bo niestety jakoś dziś nie udało mi się porobić zdjęć lustrzanką.



7 komentarzy:

  1. Miło że wróciłaś :)

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, że wróciłaś!
    + czekam na zdjęcia z Włoch *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś :)
    A jaki telefon masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcia z Włoch :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na zdjęcia z wakacji :D
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna, czekamy na zdjecia ta osoba wyżej dobrze pisze<3
    Świetny blog, nic dodać nic ująć oby tak dalej trzymma kciuki i życzę powodzenia:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!