Ponieważ właśnie zaczęliśmy weekand chciałam wam dzisiaj przedstawić kilka filmów, które są według mnie warte obejrzenia. Starałam się podać te trochę mniej znane filmy, żeby wprowadzić coś nowego. Mam nadzieję, że jeśli jeszcze ich nie oglądaliście, to dzięki temu postowi właśnie to zrobicie! Są to filmy różnego typu, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie!
♥ Now is good
Myślę, że mówiłam wam już o tym filmie milion razy, ale jeśli jeszcze go nie oglądaliście, to na prawdę musicie to zrobić! Opowiada on o dziewczynie chorej na białaczkę. Jest to dramat, także przygotujcie chusteczki! To po prostu trzeba zobaczyć!
♥ LOL
Ten film też jest dosyć znany, ale na pewno warty obejrzenia. W sumie nie wiem do końca, jak wam o nim opowiedzieć, ale jest świetny! Jeśli macie zamiar go obejrzeć- koniecznie tą wersję z Miley, druga jest beznadziejna!
♥ Czas na miłość
Po tytule spodziewacie się pewnie kolejnej, nudnej komedii romantycznej, ale ten film jest zupełnie inny! Opowiada o mężczyźnie, który odkrywa, że chłopcy w jego rodzinie mają zdolność przenoszenia się w czasie. Niestety te podróże mają swoje zasady i mogą poprawić życie, albo całkowicie je zniszczyć.
♥ Amelia
Na pewno jest to film z gatunku tych ''innych'' i ''dziwnych'', ale jest świetny! Według mnie po prostu trzeba go obejrzeć i w sumie nie jestem w stanie opisać wam na czym polega jego dziwność, to trzeba zobaczyć! Amelia przez przypadek znajduje w swojej łazience pudełko, które postanawia zwrócić właścicielowi. Mężczyzna jest bardzo ucieszony, więc postanawia uszczęśiwiać świat.W pewnym momencie uświadamia sobie, że zupełnie zapomniała o własnym szczęściu. Akcja rozgrywa się w Paryżu, a obsada na prawdę dobra!
♥ Ile waży koń trojański ?
To polski film ze świetną obsadą i bardzo dobrą fabułą. Pewnej nocy sylwestrowej kobieta o imieniu Zosia stwierdza, że chciała by być młodsza. Życzenie to spełnia się i budzi się obok byłego męża, jej córka znika, a mężczyzna, którego kocha nie ma o niej pojęcia. Musi zrobić wszystko, żeby odejśc od męża, którego nie kocha, ale też zajść w ciążę z córką, którą przecież tak kocha.
♥ Nigdy w życiu
Myślę, że jest to świety film na piątkowy wieczór. Jak wiecie - uwielbiam komedie romantyczne, ale ta w sumie nie jest taką zwykłą i nudną. Obsada również jest świetna, więc na pewno opłaca się go oglądnąć. Opowiada on o kobiecie, którą po zdradzie porzuca mąż. W końcu zabiera jej mieszkanie, a ona wraz z córką nie mają, gdzie mieszkać.
Jakie filmy polecacie ?
Większość filmów oglądałam i cieszę się, że je tu znalazłam. :)
OdpowiedzUsuńNie oglądałam żadnego z tych, poza LOL'em (jest super), ale kilka znam z opowiadań itp. i może się skusze :)
OdpowiedzUsuńJa polecam LOL, I że Cię nie opuszcze, Kamienie na Szaniec, Ile miałaś facetów :)
mybeautifuleveryday.blogspot.com
Haha, ja kocham Krainę Lodu, bez niej bym nie przeżyła !
OdpowiedzUsuńdziamonablog.blogspot.com
Fajniutki post :))
OdpowiedzUsuń_________________
Zdaję sobie sprawę, że ten tekst jest już oklepany
i z góry przepraszam za spam.
Chciałabym Cię prosić o kliknięcie w jeden link
pod ostatnim zdjęciem w tym poście:
http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/my-favorite-blogs-sunglasses.html
Jeśli chcesz, mogę się jakoś odwdzięczyć, z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Mnie teraz czeka 12-godzinna podróż na zieloną szkołę więc już wiem jakie filmy pobiorę na tablet. Na pewno będzie to ,,Amelia'' i ,,Now is good''
OdpowiedzUsuńjulalula.blogspot.com
Z tych co wymieniłaś oglądałam LOL, Now is good i Amelię i zdecydowanie mogę je polecić! Świetnym filmem jest jeszcze 3 metry nad niebem...
OdpowiedzUsuńUwielbiam film 'LOL' jest genialny!
OdpowiedzUsuńCiekawy blog, obserwuję :)
theshopaholiclove.blogspot.com
Now is good- Będę musiała obejrzeć :D
OdpowiedzUsuńhttp://emotions-written-on-carts.blogspot.com
Fajny post, zachęciłaś mnie do kilku filmów;) ja polecam film Niezgodna
OdpowiedzUsuńZaoraszmay do nas
blondiebrownieblog.blogspot.com
ja uwielbiam polskie typu: Jeszcze raz, Nigdy w życiu itp :)
OdpowiedzUsuń✿ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA ~ULA-ULA.BLOGSPOT.COM✿
Z filmów które wymieniłaś oglądałam tylko te dwa pierwsze i oba gorąco wszystkim polecam :) Ciekawy blog, obserwuję
OdpowiedzUsuńhttp://unbeending.blogspot.com
ja oglądałam tylko LOL, ale to już dawno.. pozostałe filmy na pewno obejżę bo zapowiadają się ciekawie, tylko jak nnajdę trochę czasu :)
OdpowiedzUsuńhttp://soooooooooswagkocie.blogspot.com/
"Oszukana" z Angeliną Jolie jest najlepszy, w Twoich klimatach chyba z tego co widzę po tych filmach :>
OdpowiedzUsuńpugix.blogspot.com
Now is good i LOL najlepsze filmy!
OdpowiedzUsuńUbóstwiam je :))
www.fotoinigi.blogspot.com
z filmów które poleciłaś wyżej nie oglądałam tylko "amelii" ale na pewno to nadrobię :)
OdpowiedzUsuńoleksandra-official.blogspot.com
Polecam: ,,Niebo istnieje... Naprawdę'' , ,,Pamiętnik'' ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)
OdpowiedzUsuńHej! świetny pomysł na post, bardzo mi się podobał i oby takich więcej!
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie (za każdą obserwację i komentarz się odwdzięczam)
http://bynathali3.blogspot.com/
Hejka! Bardzo fajne filmy, oglądałam parę z nich. Szczególnie z Twojej listy podoba mi się LOL. Oglądałam już parę razy, świetny film! ;) Ja również zrobiłam post o mojej 'złotej dziesiątce' filmów, więc jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam!
OdpowiedzUsuńhttp://pannazuzannabeauty.blogspot.com/2015/05/moja-zota-10-czyli-filmy-na-wieczor.html
Pozdrawiam! ;)