piątek, 27 czerwca 2014

♥ The end of the school ♥

Nadal nie mogę uwierzyć, że właśnie zaczęły się wakacje! Zakończenie tego roku szkolnego było dla mnie równoznaczne ze skończeniem gimnazjum z czego bardzo się ciesze. Na szczęście w tym roku mogę się pochwalić świadectwem z paskiem.Mogę dodać też, że nie mam ani jednej trójki, więc jest na prawdę dobrze, Jeśli chodzi o samą uroczystość- przebiegała ona jak zwykle. Ale z każdą sekundą apelu moja świadomość, że w końcu wyjdę z tej szkoły narastała. Co do mojego outfitu- jest on bardzo prosty. Sukienkę z H&M, którą już dobrze znacie połączyłam z balerinami z Ryłko. Do tego klasyczne, czarne paznokcie. Nic wyszukanego, ale szczerze- nie chciało mi się kombinować.Teraz już zostało nam tylko cieszyć się wakacjami ♥




Jak spędzacie dzisiejszy dzień?

19 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj ide tylko na lody:). Ładna sukienka
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywam dzisiaj
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiejszy dzień spędzę na odkrywaniu mojego nowego aparatu Canon Eos 100d :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji'
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zamierzam porządnie odpocząć i świętować rozpoczęcie wakacji! :D Śliczne fotki! :P
    Dopiero zaczynam. :) Pomożesz? ;* Odwdzięczę się za każdy komentarz i obserwację! ;D

    http://sarcia88-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam w tym roku świadectwo z paskiem, tez nie mam żadnej 3 i też kończę szkołę hah :)
    Śliczna sukienka i zdjęcia, to ostatnie najlepsze ^^
    Ja jadę do przyjaciółki i na miasto :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tą sukienkę miałam kupić, śliczna jest! :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka. Ja bardzo się cieszę , że zaczęły się wreszcie wakacje <3
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak ślicznie wyglądałaś.:) Gratuluję świadectwa. :) Liceum też szybko minie.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sukienka jest genialna! widziałam ją w h&m kiedyś i żałuję, że jej nie kupiłam ;c
    udanych wakacji! ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z postem z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jaka cudowna sukienka!

    zapraszam: http://prosty-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka <3
    Dzisiaj na akademii cała trzecia gim płakała. Myślałam, że nie wytrzymam. Starałam się aby mi łzy z oczu nie wypłynęły, ale paru łez nie udało mi się zatrzymać. Mieszkam w niewielkiej wsi, gdzie wszyscy się z wszystkimi dobrze znają i nie wyobrażam sobie jak to teraz będzie bez starszych kolegów :(

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi było mega smutno, że rozstaję się z klasą, ale niestety nie było innego wyjścia. Świetna sukienka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka! Ja gimnazjum kończę za rok, ale świadomość, że rozstane się w tymi debilami sprawia, że chce mi się płakać, no ale cóż...
    Uroczy nagłówek :) Obserwuję!
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świadectwa. ;d Ładna sukienka,mi został jeszcze rok w mojej szkole.
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka śliczna sukienka ;)
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się twoja sukienka :) dzisiejszy dzień spędziłam nie zbyt ciekawie ponieważ pogoda jest starszna,ciągle pada a tu pierwszy dzień wakacji, oby jutro była lepsza :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!