środa, 5 listopada 2014

☂ Za co lubię jesień i za co jej nienawidzę ? ☂

Gdy ktoś pyta się, czy lubię jesień, nigdy nie wiem co odpowiadać.Uwielbiam tą porę roku, ale tak na prawdę to, tylko wtedy, gdy mogę obserwować ją zza okna, albo, gdy jest ładna pogoda. Niestety realia polskiej jesieni są zupełnie inne i przez większą część czasu pada deszcz i pogoda jest wprost okropna. Jest więc wiele rzeczy, za które nienawidzę tej pory roku.
Jesień lubię za : 

☂ wieczory z herbatką i jakimś filmem /książką ☂ kolorowe liście ☂ jesienne zdjęcia ☂ śliczne swetry 
☂ deszcze, ale tylko wtedy, kiedy mogę je obserwować zza okna, pod kocykiem ☂ halloween, nawet wtedy, gdy go nie obchodzę ☂ wszystkie piosenki, które kojarzą mi się właśnie z tą porą roku ☂ hektolitry wypitej herbaty ☂ miliony wypalonych świeczek ☂ to,że święta są coraz bliżej ☂ ciepłe i miłe kocyki ☂długie rozmowy przez telefon, gdy za oknem pada deszcz ☂ śliczne płaszcze ☂ 

Nie lubię jej za :
☂ to, że gdy wstaję jest ciemno ☂ to, że gdy wychodzę do szkoły jest mega zimno, a kiedy wracam to umieram z gorąca ☂ ciągłe deszcze, kiedy muszę wyjść z domu ☂ zimno ☂ to, że ciągle jest ciemno ☂ wieczne zmęczenie ☂ to, że cały czas chce mi się spać ☂ 

Za co lubicie jesień ? Za co jej nie lubicie?

20 komentarzy:

  1. Jesień kocham za wczesne wieczory :3
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham jesień za wszystko, nawet jak jest okropnie zimno! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jesieni za to, że jak wychodzę do szkoły to jest ciemno i jak z niej wracam również jest już ciemno :(
    ... a kocham za wieczory spędzone pod kocem, czytając książkę z ciepłą herbatą w ręku ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ma swpje plusy, jak i minusy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie lubię i nie lubię jesieni z większości tych powodów, która podałaś :)
    Super post i śliczne zdjęcia *__*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham jesień dosłownie za wszystko <3
    Może być zimno, a ja i tak będę to uwielbiać :D

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię jesień, ale szczególnie za to że czytam dużo więcej niż latem :)
    Zresztą każda pora roku ma jakieś plusy i minusy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jesienią nigdy nie jest ciepło, ciągle marznę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jesień lubię za wieczory z kubkiem gorącej herbaty i pięknie pachnące jesienią świece oraz swetry :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię jesieni za to że ciągle choruję ;/
    a lubię za kolorystykę i tą magie :)

    Zapraszam do mnie ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, herbata lub kakao, ciepłe swetry, dobra książka lub jakiś ciekawy film... To są najfajniejsze uroki jesieni, kiedyś jej nienawidziłam bo nie dostrzegałam tego co dobre, ale niestety faktem jest to, że deszcze i szarobura pogoda wszystko psuje :/

    mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jesień lubię za jej specyficzny klimat :D Bardzo fajny pościk :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbata+laptop= <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! :D
    bardzo mi się podoba Twój styl pisania :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. za goraca czekolade <3
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobnie jak ty ;))
    Lubię długie wieczory z herbatką, ale wstawanie kiedy jest ciemno to koszmar ;__;
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie jesień za długie wieczory, za wieczory z filmem i gorącą herbatką no i najważniejsze, że po jesieni są święta :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień kocham za tonacje kolorów liści, a odpycha mnie szarość nieba i temperatura.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię w jesieni to, że robi się
    wczas ciemno i zimno, a lubię ją chyba za to,
    że jest taka kolorowa :) <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!