czwartek, 19 lutego 2015

FINALLY

Pewnie większość z was siedzi teraz w szkole, ale ja tak jak część z was niedawno zaczęłam ferie ! Dawno nic tutaj nie dodawałam, ale to dlatego, że po prostu chciałam odpocząć. Do tej pory ferie spędzałam z przyjaciółmi i rodziną nie robiąc niczego szczególnego. Jutro wyjeżdżam do przyjaciółki na narty i już nie mogę się doczekać. Niestety mam jeszcze pełno nauki, ale na razie o tym nie myślę.

Wiem, że ferie miną mi w mgnieniu oka. Przecież już minął prawie tydzień, a ja nie robiłam prawie niczego. Ale nie powiem, czas wolny mija mi bardzo dobrze.

Mieliście już ferie ? Czy odpoczywacie teraz?

16 komentarzy:

  1. Ja miałam ferie ale już mi się skończyły dawno
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Miłych ferii zatem :)
    U mnie w Irlandii jest troszkę inaczej, ale też niedługo będe mogła odpocząć!
    Ładne zdjęcia :)
    Ogólnie spodobał mi się Twój blog, więc obserwuję♥
    zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych nart! Nie byłam już 3 lata! :O
    Ja ferie skończyłam w poniedziałek, choć..i tak siedzę w domu, bo dopadła mnie choroba :(
    Śliczne zdjęcia, udanego odpoczynku :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam teraz ferie :)
    Fajnie Ci ze jedziesz na narty, ja nigdy nie byłam i jezdzic nie umiem :D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie teraz i cieszę się wolnym czasem :)
    Dawno byłam na nartach, mimo, że dobrze jeżdżę.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie się niestety skończyły w poniedziałek ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje ferie zakończyłam niestety już na początku lutego ;/ Nie spędziłam ich tak jak planowałam, oczywiście ;D
    Śliczne zdjęcia <3

    Bardzo proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne! http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/02/appreciatechoies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam ferie i wgl ich nie odczuwam. :(
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym jeszcze tydzień ferii.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej udanych ferii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawy blog, bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam ferie w pierwszym terminie i niestety muszę teraz chodzić do szkoły :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nic nie zrobiłam przez ten tydzień :) nawet nie wiem kiedy minął

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania .
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja województwo, miało ferie, jako pierwszy.. To jest chyba najgorsze co może być, serio!!

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!