czwartek, 13 sierpnia 2015

CO ROBIĆ W WAKACJE ?

Wiem, że teraz właściwie przyszła już pora na posty z serii "Back to school", ale wykorzystajmy te ostatnie dni wakacji ! Nie myślmy o szkole, zróbmy, coś co będziemy mogli później miło wspominać, gdy za oknem będzie padał deszcz, a my będziemy musieli się uczyć.

Dzisiaj mam dla was posta o tym, co możecie robić w wakacje. Niestety minął ponad już miesiąc, odkąd skończyła się szkoła. Często już zrobiliśmy wszystko, co postanowiliśmy i po prostu nie mamy więcej pomysłów. Czasami też nie zrobiliśmy niczego, co planowaliśmy. Jeśli wasz wakacyjny grafik jest w całości wypełniony to super  ! Ale wiele osób po prostu marnuje te dwa miesiące na nie robienie niczego. Oczywiście takie dni też czasem są potrzebne, musimy odpocząć, ale nie spędzajcie tak całych wakacji. Nie marnujcie dwóch miesięcy na leżenie w łóżku, czy oglądanie telewizji!

ZRÓB PIKNIK

Zbierz przyjaciół, wyciągnij z szafy koc i zadzwoń po przyjaciół. Nie dość, że będziecie się świetnie bawić przygotowując jedzenie, to jeszcze później spędzicie świetnie czas jedząc je na kocu i rozmawiając.
ZRÓB WSZYSTKIE RZECZY, NA KTÓRE NIE MIAŁAŚ CZASU

W roku szkolnym często nie mamy czasu na oglądanie seriali, czytanie gazet i robienie wielu innych rzeczy. Wakacje to świetny czas, żeby to zmienić. Wyciągnij stare czasopisma, których wcześniej nie miałaś czasu przeczytać i po prostu się zrelaksuj.

JEDZ ZDROWE ŚNIADANIA

Przed szkołą nie masz czasu przygotować sobie pysznego i zdrowego śniadania. W wakacje zamiast płatków z mlekiem przygotuj sobie coś dobrego.

CZYTAJ DUŻO KSIĄŻEK

Uwielbiam czytać, ale w czasie szkoły często brakuje mi czasu. Jeżeli wciągniecie się w jakąś książkę to nawet nie zauważycie jak szybko minie wam kilka godzin.

ZAŁÓŻ BLOGA/INSTAGRAMA/TUMBLRA

Tumblr jest moim uzależnieniem. Jeżeli jeszcze go nie macie, to po prostu musicie go założyć. Założenie innych social mediów to też świetny pomysł. W wakacje na pewno będziecie robić masę zdjęć, więc będziecie mieli je gdzie wrzucać.

ZORGANIZUJ NOCOWANIE

Zaproś przyjaciółki, przygotujcie jedzenie, wybierzcie filmy i gotowe ! Uwielbiam nocowania i zawsze jest co wspominać.
WYBIERZ SIĘ NA PRZEJAŻDŻKĘ ROWEROWĄ

Jazda na rowerze z przyjaciółmi to naprawdę świetna forma spędzania czasu. Możecie pojechać w jakieś konkretne miejsce lub po prostu przed siebie !

Macie jakieś plany na spędzenie ostatnich dni wakacji ?

23 komentarze:

  1. Większość rzeczy już robiłam, ale kompletnie zapomniałam o pikniku! Jak wrócę z nad morza to nadrobię! :D
    Śliczna jesteś <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój wolny czas wykorzystuję tworząc DIY, gotując i dekorując mój pokój, bo w roku szkolnym zdecydowanie brakuje mi na to czasu :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaka ty jesteś śliczna.
    zapraszam do mnie http://brooksso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnie dnie spędzam bardzo aktynie, masz racje trzeba je wykorzystywać a nie myśleć o szkole
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie miałam plany, by te ostatnie dni wakacji spędzić trochę aktywniej :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wyjście na rolki? :D Albo krótka wycieczka zagraniczna.

    www.his-eternal-majesty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam takich planów, ale musi być aktywnie! <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły ;) Ja już jutro jadę na obóz :')

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze Ci w takiej fryzurze! staram się korzystać z pomysłów, które wymieniłaś :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNE WŁOSY! TEŻ OBCIEŁAM I JE KOCHAM! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie organizuję nocowanie, bo tym postem mi o nim przypomniałaś :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuje wykorzystać ostatnie dni wakacji w 100% :D

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ostatnie 2 tygodznie idę do pracy ;) Będę zarabiać ! Heh :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja narazie planów nie mam,bo wszystko jest na spontanie ale i tak prawie codziennie wychodzę gdzieś z koleżankami i spędzam z nimi pół dnia. Wcześniej byłam na koloni,więc jak na razie nie odczuwam nudy. No i oczywiście zapełniam wolny czas książkami i serialami :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Można robić wszytsko, tylko trzeba mieć chęci :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja całe wakacje spędziłam leniuchując. Nie zrobiłam nic pożytecznego :/ No ale mówi się trudno.
    Masz bardzo ładne włosy ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pomysły, ja totalnie poświęciłam się czytaniu książek ♥
    Pozdrawiam, buziaki ;)
    zapraszam do mnie
    http://zuzolekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie coś innego niż ''spotkaj się z przyjaciółmi, śpij, bloguj więcej'' Super post! Ja nagram trzy filmiki ''Back to school'' :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. super post na pewno skorzystam z twoich porad :D
    zapraszam do mnie :* http://xxlevxx1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze w sumie nie wiem co będę robić, ale dzięki za porady na pewno mi się przydadzą :))

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wakacje to doskonały czas na nadrobienie wszystkich zaległości ;) zapraszam do mnie
    kasianatemat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!