środa, 16 września 2015

JAK SIĘ ZMOTYWOWAĆ ?

Ostatnio cały czas się nad tym zastanawiam. Pomimo tego, że pogoda ostatnio dopisuje "aż za bardzo " ( w autobusach się rozpływam, naprawdę ) to mój nastrój się z nią nie zgrywa. Zaczęła się już nauka na serio i ilość rzeczy do zrobienia często mnie przerasta i nie umiem żyć bez chwili przerwy. Jak się zmotywować ? Myślę, że najlepszym sposobem jest wytłumaczenie sobie, że czym szybciej coś zrobimy, tym lepiej i tym więcej czasu będziemy mieć później. Powiem wam szczerze, że ja często też po szkole kładę się na łóżku wchodzę na tumblr'a i chcę tam zostać przez cały dzień.
Ale o wiele lepiej jest zrobić wszystko od razu. Wiem, że leżenie na łóżku też jest super, ale później będziecie na siebie źli, że zmarnowaliście czas. Kiedy zrobicie coś wcześniej, a wieczorem zostanie wam czas na obejrzenie ulubionego serialu, obiecuję wam, że poczujecie się o wiele lepiej i że będziecie dumni z siebie.

16 komentarzy:


  1. Ale jesteś śliczna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia, pozdrawiam, cieplutko ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia, pozdrawiam, cieplutko ;]
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby to było takie łatwe :(

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam położyć się na łóżku po szkole i przeglądać wszystkie social media, ale zdecydowanie wolę zrobić lekcje od razu po przyjściu do domu niż marnować wieczór :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog:) Śliczne zdjęcia!

    lifeasmarta.blogspot.com zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy, które motywują jest naprawdę bardzo dużo :D Jesteś bardzo śliczna ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post Emotikon wink
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham tumblra, ale na nim też można znaleźć mnóstwo motywacji ;3
    Klikniesz w linki na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mimo, że ciąglę przeglądam tumblra to ostatnio odczuwam brak motywacji ;(
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej inspiruje instagram i weheart it :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja mam chyba wszelkie sposoby motywacji: tumblr, instagram, we heart it, pinterest...Zapraszam do mnie: life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czasem nie mogę się zmotywować i śpie np. 1,5 h :// musze cos z tym zrobić
    Masz świetnego bloga, zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, w sumie dał mi troszke do myślenia :))


    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!