czwartek, 11 kwietnia 2013

Moje ulubione seriale ♥

Hej :)
Dzisiaj mam dla was post o moich ulubionych serialach. Nie oglądam serialu, które lecą codziennie. Tylko te, które są raz w tygodniu. Według mnie takie seriale są po prostu najciekawsze. Ich fabuła szybciej się rozkręca.Nie wszystkie z tych seriali oglądam co tydzień, ale lubię wszystkie.

Przepis na życie
Uwielbiam ten serial. Wszystkich aktorów i to, że nie jest to serial tylko o jednej grupie wiekowej (np. nastolatkach), tylko o wielu pokoleniach. Zawsze, kiedy pokazują te wszystkie przepyszne potrawy od razu robię się głodna. Dlatego polecam oglądanie Przepisu z czymś do jedzenie, bo prędzej, czy później i tak za nim zatęsknicie.Oczywiście najlepsze są żabcie. W czwartym sezonie jest na pewno więcej wątków, aktorów i niespodzianek.Czy czwarty sezon jest ciekawszy? Sami oceńcie. Oglądam go na tvnplayer, bo nie mogę doczekać się nowych odcinków, a tam  są one wcześniej.



Lekarze
Na początku, kiedy widziałam zwiastuny pierwszej serii wiedziałam, że nie będę oglądać tego serialu. Nienawidziłam oglądać krwi, operacji, tych wszystkich złamań, narządów... Do oglądnięcia serialu namówili mnie rodzice. Oglądali już kilka odcinków i stwierdzili, że będzie mi się podobał. Zaczęłam od piątego odcinka pierwszej serii. I od razu pokochałam ten serial. Fabułę, aktorów, a powoli zaczęłam się też przyzwyczajać do wszystkich makabrycznych operacji itp. Nawet zaczęło mnie to kręcić. W jeden dzień oglądnęłam wcześniejsze odcinki. Teraz uwielbiam ten serial!  Oglądam go w internecie, bo tam odcinki są wcześniej. Nie mogę się doczekać każdego odcinka.



Top model
Nawet w zasadzie nie wiem czemu lubię ten serial. Wkurza mnie głupota niektórych dziewczyn, ale w zasadzie uważam, że jest ciekawy. Można wynieść z niego lepszą technikę pozowania do zdjęć. Oczywiście, że nauka przez serial to nie to samo, co na  żywo, ale jednak. 



 Rodzinka.pl
Ten serial jest po prostu śmieszny. Dla mnie nie jest to normalna rodzina, bo stosunki między jej członkami nie są zbyt normalne ( każdy stara się każdego w coś wrobić), ale bez tego ten serial nie byłby śmieszny. W czwartym sezonie pojawiło się wiele nowych bohaterów i to mi się podoba. 


A wy oglądacie jakieś seriale? Które są waszymi ulubionymi?


10 komentarzy:

  1. Też oglądam rodzinkę.pl ale oprócz tego m jak miłość i barwy szczęścia(ale one są prawie co tydzień)Obserwuję i liczę na rewanż http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinka.pl <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam Top Model i Rodzinę, a od czasu do czasu też lekarzy :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko z Twoich Top Model oglądam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie mam czasu na oglądanie seriali, ale czasami lubię sobie obejrzeć Rodzinkę.pl . Kiedyś uwielbiałam Plotkarę i Zbuntowanych, ale teraz - wiadomo - dużo nauki. ;)

    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami mam czas obejrzeć Rodzinkę, Przepis na życie i Top Model, ale to nie zawsze. Wolę seriale w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądam żadnych z nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. właściwie to oglądam telewizję raz na czas, ale jak już to lubię "Julię", "Top model", "Rodzinka.pl" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!