poniedziałek, 7 kwietnia 2014

♥ Moje włosy ♥

Hej!

Dziś mam dla was post o moich włosach. Opowiem wam wszystko o ich pielęgnacji, o produktach, jakich używam i ogólnie o nich samych. Mam nadzieję, że post przypadnie wam do gustu!

♥ Wcześniej

Chyba nigdy nie miałam dłuższych włosów, niż teraz. Ogólnie włosy rosną mi dosyć szybko, a ja często zmieniałam poglądy dotyczące mojej fryzury. Na mojej głowie znajdowało się wszystko: od grzywki po krótkie włosy przed ramiona, przez grzywkę na bok. Nigdy nie miałam idealnie równych włosów ( oprócz krótkich). Zawsze fryzjer doradzał mi cieniowanie, którego teraz później żałowałam. Teraz nadal próbuję pozbyć się cieniowania sprzed kilku lat, które teraz jest już prawie na końcach.


♥ Długość i wygląd

Gdy moje włosy są proste sięgają mi mniej więcej za łopatki. Naturalnie są  lekko falowane, ale w sumie to jak ułożą się rano zawsze jest niespodzianką. Gdy spinałam grzywkę nie musiałam ich prostować, bo układały się nie najgorzej, ale teraz- gdy mam przedziałek w miarę ''na środku'' jest gorzej. Ogólnie, czym częściej używam prostownicy, tym gorzej się one układają. Jest to błędne koło..


♥ Mycie

Myję włosy co 2-3 dni szamponem i odżywką z Syoss, którą nakładam na same końce . Raz w tygodniu nakładam na nie maskę  Glisskur. Również raz na tydzień staram się robić sobie maseczkę z jajek( dwa żółtka, łyżka maski i łyżeczka oleju), którą trzymam godzinę-dwie. Po umyciu włosów czekam aż trochę mi podeschną i kładę się spać.


♥ Ciepło

Ogólnie staram się nie używać ciepła, ale zawsze wychodzi to inaczej. Staram się prostować tylko grzywkę, ale jeśli jest taka potrzeba, prostuję całe włosy. Jeśli spinam grzywkę- wtedy nie ma problemu. Do tego dochodzą loki, które robię sporadycznie, ale jednak czasem goszczą na mojej głowie. Jeśli używam ciepła to psikam włosy sprayem z Avonu, który chroni przed ciepłem i ma śliczny zapach!


Jak wy pielęgnujecie włosy ? Jakich produktów do włosów wy używacie ?

16 komentarzy:

  1. Hej!
    Ja używam szamponu Ziaji, który zapobiega łupieżowi. Mam też odrzywkę Ziaji, która jest również przeciwłupieżowej, ponieważ miałam straszne problemy z łupieżem, ale naszczęście dzięki temu szamponowi i odrzywkę straciełam go ( oby na zawsze!) ale ma również śliczny zapach, ale odrzywkę nie pachnie najlepiej. A tak to super post i jak zwykle zapraszam do siebie!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam te szampony były super, ja też mam problem z układaniem się włosów...:p

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o dziwo nie mam problemu z układaniem włosów, tylko czasami, gdy np. się elekrytzują-__-
    Twoje są bardzo ładne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy jejciu <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy :)

    zapraszam do mnie do poklikania w linki http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włoski *-* Ja teraz zapuszczam i może będzie taki efekt ;)

    Obserwuję i zapraszam w wolnym czasie do mnie ;)
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/
    http://bbestofthebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne sa te wlosy - syoss najlepszy <3
    Zapraszam na nowy post – mogę Ci zrobić nowy nagłówek, wystarczy tam tylko twój komentarz. Liczę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I critically appreciate your posts. Thanks

    Take a look at my weblog ... sexo ao vivo ()

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włosy :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Syoss zdecydowanie najlepszy :)
    Masz piękne włosy, świetne zdjęcia i interesujący post!
    xoxo!♥
    natalia-lena.blogspot.com
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie to jakieś odżywki , szampony i jakoś się dba :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uzywam 2 szamponów, pryskam jakas odzywka i wystarczy, raz na ruski rok robie maseczke z jajka :D
    zazdrosze włosów bardzo :c


    http://jednorozecmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog i fajnie piszesz:)
    Ja osobiście nie używam szamponu syoss,bo swędzi mnie po nim cała głowa:(

    Zostaniesz obserwatorem jeżeli podoba Ci się blog?
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja aktualnie używam balsamu z joanny i jest na prawdę genialny! :D
    piękne masz włosy!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne włosy *_* ja skróciłam ostatnio, bo mi przeszkadzały :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!