czwartek, 3 kwietnia 2014

Notka promocyjna (http://naffowo.blogspot.com)

Hej! Z tej strony Naff z bloga http://naffowo.blogspot.com. Jak już się niektórzy domyślają, jest to notka promująca, którą wygrałam w konkursie u Amy i Izz :).
Postaram się dziś opanować swoje szaleńcze żądze i w miarę ogarnąć temat. Tak więc...
Jak już wspominałam, jestem Naff.

... A tak wyglądam!
To tak z bardziej poważnych zdjęć.
Naff świecący bladością
...I z ulubioną parasoleczką!

Moje prawdziwe imię to Marlena. Nie lubię, gdy ktoś mnie tak nazywa, dlatego ludzie wołają na mnie "Marlu". Obecnie mam 19 lat i szykuję się do matury. Powoli, powoli kończę technikum o profilu: technik żywienia i gospodarstwa domowego (w skrócie: garkotłuk). Uwielbiam gotować, ale zdecydowanie bardziej jeść. W przyszłości chcę zostać dietetykiem!

Moje kulinarne "dzieła" z dwóch ostatnich lat

Lubię też: robić zdjęcia, rysować, pisać opowiadania, śpiewać (szczególnie po japońsku <<klik>> - jedna z piosenek śpiewanych przeze mnie) i robić tysiąc innych rzeczy. Mogę robić wszystko! Jestem szalona, chaotyczna, pełna emocji, śmieję się jak świr, uśmiecham jak małe dziecko, kocham życie, kocham wszystkich ludzi, a szczególnie mojego chłopaka! Chętnie zawieram nowe znajomości, więc nie bójcie się do mnie pisać <3. Jestem jak najbardziej pozytywna i zakręcona!

Moje losowe, zdjęcia.
Robię też sesje ludziom, ale w celu ich zobaczenia, zapraszam na bloga :)

Nienawidzę "obs za obs", "kom za kom", lubię jak ktoś czyta to, co piszę! Ja sama jestem wierną czytelniczką. Może jestem odrobinę... inną blogerką. Nie lubię mody, mam dwie pary spodni, trzy pary butów, jeden i ten sam makijaż, słucham rocka i metalu. Interesuję się też Japonią, lubię oglądać anime, a moją miłością jest Tony Stark z Iron Man'a. Jestem typem samotnika, który zaczytuje się w wielu książkach. Moim motto jest: "Kiedy życie wręcza ci cytrynę, upiecz ciasto cytrynowe!", a z optymizmem idę za rączkę co dnia C:
Ogółem bardzo miła i uśmiechnięta ze mnie osóbka. Lubię jednak trochę ponarzekać, jak to kobiety.
Gdybym miała odpowiedzieć na pytanie: "o czym piszesz na blogu?" powiedziałabym: "O wszystkim i o niczym!". Każda notka ma jednak cząstkę mnie!
Mam nadzieję, że wystarczająco przybliżyłam Wam swoją osobę i zachęciłam do wejścia na blog. Serdecznie wszystkich pozdrawiam i dziękuję Amy za cierpliwość <3.

16 komentarzy:

  1. Na pewno wpadnę na twojego bloga :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadlam na Twojego bloga :))
    Marlu - fajny skrot :D
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/04/pechowy-prima-aprilis.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo mój Naff <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo! Jesteś mega śliczna i bardzo smakowite rzeczy zrobiłaś. Napewno wpadnę na blożka ;)
    U mnie nowy post-zajrzysz i skomentujesz?
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna jesteś, oczka masz takie ładne :)

    pozdrawiam i zapraszam, również do dodania mnie do obserwowanych :)
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wpadam na twojego bloga <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszne.. Pozdrawiam :D
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia na bloga oczywiście że zajrzę :)

    http://fabrykaszczesciaaa.blogspot.com/ --- zapraszam do wypełnienia krótkiej,anonimowej ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ;)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post promujący !
    wpadnij do mnie w wolnej chwili,za każdą obserwacje się odwdzięczam ;)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz cudowne zakolanówki *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem jedno- świetny cover, a głos masz idealny do takich piosenek, ja jak próbuję taką japońską zaśpiewać, nigdy nie umiem, tylko mi wycie wychodzi ;p

    chocolate0monster.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam blog Naffa już dłuższy czas ;)

    Zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam :)
    http://aniawojtas.blogspot.com/
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ! ŚLICZNE zdjęcia :)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    +zapraszam do mnie kamilla-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes swietną osobą z tego co widzę :)
    Jeśli chcesz zobaczyć i poczytać odnośnie firm internetowych, o ich zasadach współpracy itp., to zapraszam do skomentowania nowego posta : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!