środa, 8 maja 2013

Dinner ♥

Witam ♥ 
Przez dzisiejszą pogodę aż chce się żyć. Co z tego, że jutro dwa testy- trzeba wyjść na podwórko. A dzisiaj mam dla was post o ostatniej weekandowej kolacji. Nawet nie wiem czemu, ale czasem mam coś takiego, że muszę zrobić coś dobrego do jedzenia. Ugotować, upiec, usmażyć- nieważne. Ważne żeby było dobre . I tym razem ( chyba w sobotę) naszło mnie na obiadokolację. 





jabłka zapiekane z bezą ♥ 


ryż z warzywami ♥ 


koktail truskawkowo-bananowy ♥ 


i na koniec  creme brulee ♥ 

A wy lubicie takie kolacje?

13 komentarzy:

  1. O MNIAM*_*
    Haha mistrz kuchni z Ciebie :D
    koktajl robiłaś miksując tylko banany,truskawki i mleko? czy jak?:D (odpowiesz u mnie na blogu?)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, ja sama naleśników nie umiem zrobić a co dopiero to wszystko :D
    chochlikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, wszystko wygląda świetne ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hhe to ty chyba będziesz kucharką;p

    prroooooosze!
    zrobisz filmik albo postowo instrujce jak robisz te jablka z bezą i ten koktajl? prosze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, ale pyszne :D

    Zapraszam-nowy post :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu, jak ładnie :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to za duża ta kolacja ^^
    Alee pysznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie *o*

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pokazuj mi tu jedzenia, bo za chwilę do Ciebie przyjadę i nic Wam nie zostanie :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!