czwartek, 2 maja 2013

I love it ♥

Dzisiaj obiecany dłuższy post. Nie mogłam się zdecydować o czym napisać, ale wiedziałam że muszę w końcu napisać coś dłuższego z dużą ilością zdjęć. I tak przyszedł pomysł na posta '' I love it''. Czyli po prostu rzeczy które kocham. Nic dodać nic ująć. Zaczynajmy!

 Kocham  kokardy! Mogłyby być wszędzie. Kolorowe, czarne, we włosach przy ubraniach w dekoracjach. Kocham ten dziewczęcy dodatek.



 Kocham białe dodatki. Wtedy pokój wydaje się taki czysty, przejrzysty i poukładany. Białe dodatki są takie urocze.  Takie śliczne.


 Kocham  perły. Oczywiście nie posiadam prawdziwych, ale i tak je uwielbiam. Nie ważne w jakiej postaci. Czy to kolczyki, czy bransoletki, czy naszyjniki. 



 Kocham  długie naszyjniki. Z ciekawymi motywami w szczególności. Nawet gdy ubierzemy je na jakiś zwyczajny sweterek czy bluzkę i tak wyglądają już ciekawie.


 Kocham  herbatę. Owocową, zwykłą, z cytryną. Zimną czy ciepłą. W lecie czy w zimie. Tak wiem, że to dziwne, ale  herbata w lecie na prawdę orzeźwia. A szczególnie taka ostudzona.


 Kocham  słuchać dobrej muzyki. A jakiej? O tym będzie już osobny post.


 Kocham ubrania z koronkami i innymi ażurowymi wzorami. A szczególnie dziewczęce.



 Kocham  świece. Mam ich pełno. Przy zapalonych świecach na prawdę można się zrelaksować.


 Kocham luźne koszule. Do tego tylko dżinsy, albo szorty i strój gotowy!



 Kocham oglądać stare zdjęcia. Mimo tego, że robię to bardzo często nadal mi się nie nudzą. Chociaż przeglądam te same zdjęcia to i tak za każdym razem odnajduję nowe wspomnienia.


 Kocham  moich czytelników, obserwatorów i tych, którzy komentują mojego bloga! Tak, wiem, że cały czas to powtarzam, ale taka jest prawda.


Oczywiście jest jeszcze wiele innych rzeczy które kocham. Rodzina, przyjaciele... Ale tutaj piszę bardziej ogólnie. Chodziło mi o szczegóły.


A jak jest z wami?

15 komentarzy:

  1. Moim zdaniem,kokardy są śliczne!
    Ale nie wiem gdzie je można kupić,wiesz może?
    .
    Też chciałabym mieć większość, mebli itp. białych! Ten kolor jest taki słodki,wesoły,jasny,pobudzający, po prostu świetny!
    .
    Ja kocham naszyjniki sowy,jeszcze posiadam,taką ważkę *.*

    Herbata 'Teekanne' jest,świetna ,polecam jak nie piłaś.A w lato zimną Ice tea :)
    .
    Świeczki,świeczki,świeczki *.* też mam obsesje!!!

    Ciekawy post,bardzo dużo nas łączy :)

    zapraszam
    starpure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją kokardkę do włosów ( spinkę) kupiłam w Clarie's :)

      Usuń
  2. Cute post! :)
    Kelouise xo

    http://thebellelavieproject.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny ten napis LOVE *-*
    Również uwielbiam dobrą muzykę i koronki *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy napis L♥ve, sukienka- była czarna hehh ?Jeśli chcesz mogłabym zrobić tobie za darmo nagłówek. Jeśli spodobałby ci się wstawiłabyś go, jeśli nie, nie ma sprawy. Myślę, że każdemu blogowi przyda się taki liffting na lato, żeby go tak odświeżyć, ja też to robię na moim blogu, bo wiem, że jeśli blog długo wygląda tak samo to traci też czytelników. Pisz śmiało!
    www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy była czarna :)
      a jeśli chodzi o nagłówek to bardzo chętnie zobaczę :)

      Usuń
  5. Ale ta kokarda świetna :) Też kocham koszule :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszule, kokardki i herbatę c:
    Sporo mamy podobnie c:
    Bardzo ciekawy pomysł na posta, z przyjemnością przeczytałam całego.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tak samo uwielbiam białe dodatki i świece <3
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. to ostatnie zdj jest mega! haha
    kocham prawie te same rzeczy co ty ; DD

    dusiaalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś . Ciekawy post .
    zapraszam do mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci że miałaś świetny pomysł na takiego posta. Może ja też taki zrobię ? Tak tak jestem kopiara :3 hahaahah.
    Na prawdę fajny blog spodobał mi się <3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez kocham kokardki ,biale dodatki,naszyjniki,koszule,moich obserwatorow!!
    Śliczna jesteś!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!