środa, 22 maja 2013

I want you to stay ♥

Hi 
Jeśli pytacie o moją kilkudniową nieobecność to odpowiedź jest prosta- wycieczka z klasą. Co prawda dwudniowa, ale pakowanie, zmęczenie... To tyle w tej sprawie. 
Temat dzisiejszego posta jest inny. Mianowicie- moja obsesja na punkcie piosenki Rihanny - Stay.
Mogłabym jej słuchać w dzień, w nocy, podczas śniadania, kolacji, uczenia się, odrabiania lekcji,  spaceru i w ogóle cały czas. Pewnie za chwilę będę jej miała dość bo słucham jej 24/7. Tak na prawdę to znałam ją od dawna, ale dopiero niedawno zaczęła mi się aż tak podobać. Jej słowa, tłumaczenie, głos wokalistów, rytm. Wszystko dokładnie w moim guście. Uwielbiam wolne piosenki z klimatem, a ta jest właśnie taka. Idealna 

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay  


próbowałam dodać zdjęcia, ale niestety coś mi się zacięło. :c

Lubicie tą piosenkę?





4 komentarze:

  1. O i udała się wycieczka? :)
    Kocham tą piosenkę <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie do końca, ale powiedzmy, że było okej ;)

      Usuń
  2. Super blog^^ Zapraszam do mnie możed mnie skomentujesz bo już cię skomentowałam a zaraz cię zaobserwuję jak ty mnnie zaobserwujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog ♥ !
    Zapraszam do mnie ! :*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!