poniedziałek, 6 maja 2013

Music ♥

Hello  

Przepraszam za moją nieobecność. Czym była spowodowana? Może lenistwem, może brakiem pomysłu. Wiem, że to tylko kilka dni, ale i tak czuję, że czegoś nie zrobiłam. Znacie to uczucie, kiedy kładziecie się spać i macie takie uczucie, że o czymś zapomnieliście? Właśnie tak było u mnie.

A teraz przejdę do tematu posta. Gdy pytałam o temat podaliście ''muzyka''. Więc proszę bardzo.

 Jakiej muzyki słucham?

Właściwie to nie mam określonego gatunku. Nie przepadam za rapem i hip-hopem. No i oczywiście jakimś disco-polo. A jeśli chodzi o gatunki muzyki, której słucham najczęściej popu, jazzu i rocka. Nie wiem jak to ująć ale najbardziej lubię takie wolniejsze piosenki. Nie koniecznie depresyjne.


  Moi ulubieni wykonawcy?

Na pewno Ania Dąbrowska. Uwielbiam też Lanę del Rey. Lubię też pojedyncze piosenki Lenki i wiele, wiele innych.


  Co lubię w poszczególnych wykonawcach?

U Lany kocham w zasadzie wszystko. Jej teledyski, jej styl, to jak śpiewa...  A  w szczególności jej oryginalność.  

W Ani Dąbrowskiej lubię przesłanie jej piosenek. Tekst jest po prostu świetny. A wykonanie jeszcze lepsze.

  Kocham też piosenki z którymi po prostu wiążą się wspomnienia. 



A wy jakiej muzyki słuchacie?




7 komentarzy:

  1. Z tą muzyką to mam tak samo jak Ty! :o
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wręcz przeciwnie, lubię rap i hip-hop :)
    Ale nie tylko, nie ograniczam się. Lenki np też czasem słucham :D
    Z muzyka to chyba u każdego jest tak różnie i częściowo pewnie zależy to też od humoru jaki nam towarzyszy w danej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Lanę Del Rey :D Świetna wokalistka...

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobnej do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Lenkę :) świetny blog. Obserwuję zapraszam do mnie
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Posłuchaj Imagine Dragons! NAprawdę dają czadu <3
    Dodaję do obserwowanych! :P
    http://polkadots-all-over.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!