czwartek, 30 maja 2013

Nic nie robienie.

Dzisiejszy dzień to kompletna porażka. Boże ciało. Kościół. Procesja. Deszcz. Chyba najambitniejszą rzeczą, którą dziś zrobiłam było pomalowanie paznokci! Na prawdę dzisiaj nie robiłam po prostu nic. Tylko piłam herbatę. Cały dzień. W sumie na polu było ciepło, tylko ta ulewa! Gdy w końcu przestało padać już byłam tak wykończona tym nic nie robieniem, że nic mi się nie chciało. Przez to, że nie zrobiłam nic ambitnego jeszcze bardziej się rozleniwiłam. Nienawidzę takich dni!




Robiliście dziś coś innego niż ja?

8 komentarzy:

  1. Ja wczoraj też leniuchowałam ;)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na procesji to tak prażyło słońce, że nie można było wytrzymać. Ale za to gdy wieczorem pojechałam na koncert to była tam burza z gradem + wyłączyli prąd i koncert został odwołany a gdy wróciliśmy do autobusu to wylewaliśmy wodę z butów i wykręcaliśmy swetry ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pogoda mnie dobija -.-
    Śliczne paznokietki ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor paznokci!

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kubek ! ja siedziałam cały dzień w domu wczoraj i się nudziłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor paznokci ! ;))

    będę wpadać częściej, zapraszam na nowy post:)

    rudomii.blogspot.com (moj blog jest glownie kosmetyczny)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne włosy *.*

    Zapraszam do mnie, zaobserwuj i poczytaj;D
    http://ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taki lakier ^^ ja też tak spędziłam dzisiejszy dzień bo u mnie deszcz ;/ wysłałam ci email jak możesz odczytaj ;) pzdr Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!