sobota, 28 września 2013

♥ Autumn news ♥

Hej ♥
Wczoraj z dziewczynami  byłyśmy w galerii i oczywiście wyszłam z kilkoma nowościami. Starałam się kupić sobie rzeczy, które przydadzą mi się na jesień i zimę. W sklepach są już zimowo-jesienne kolekcje. Kupiłam kilka na prawdę potrzebnych i świetnych rzeczy.

Jak widzicie zmieniłam wygląd na bardziej jesienny. Mam problem! Gdy próbuję zmienić kolor tytuły posta nie mam w ogóle takiej opcji. Mogę zmienić tylko czcionkę i jej wielkość. Wie ktoś może jak mogę TO ZMIENIĆ??? Jeśli tak to błagam napiszcie mi, bo ten fiolet wygląda beznadziejnie :D




W tym portfelu zauroczył mnie kolor. Dziewczęcy, pastelowy róż. A kokardka jest na prawdę słodka!
portfel-Cropp (39,99zł)


W Croppie akurat była zniżka. Kupiłam bransoletkę i naszyjnik i akurat tańsza rzecz, czyli bransoletka wyszła o połowę taniej. Kosztowałaby normalnie 16 zł, ale zapłaciłam za nią 8 zł :)
bransoletka z czaszkami- Cropp ( 7,99 zł) 




Może kolory tego naszyjnika są bardziej letnie, ale w te szarobure dni na pewno taki naszyjnik ożywi każdy strój.
naszyjnik-Cropp (24,99zł)





Rzeczy w burgundowym kolorze to dla mnie must have na jesień. Wiedziałam, że muszę sobie kupić burgundowy lakier. I tak właśnie, jak widzicie, mam go !

 lakier- Rossman,wibo ( ok.6zł)



czapka- Cropp ( 34,99zł)


szalik-Cropp ( 39,99zł)



Nie do końca wiem, jak pokazać wam ten sweterek. Może kiedyś pokażę wam go na sobie, w outficie. Nie za bardzo go widać, ale jest to luźny, oversizowy kardigan ze ''złączonymi'' rękawami i ażurowym paskiem na rękawach.
Kardigan- Bershka(59,90zł)

                            


torba-H&M (79,90 zł)

Kupiliście sobie już coś na jesień/zimę?

20 komentarzy:

  1. Te bransoletki w czaszki są świetne *o*
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne to wszystko *.* Torba mi się mega podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy są świetne, ale najbardzie do gustu przypadła mi torebka i portfel <3333
    http://5ommphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba. Szczególnie torba i biżuteria :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kupić sobie coś ladnego na jesien ale niestety zbieram na aparat. Śliczny naszyjnik!

    Zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne rzeczy! Czapka i szalik są w świetnych kolorach :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fajna czapa *o*
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne rzeczy kupiłaś :*

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy :) Ta czapka jest boska *.* Czekam na pokazanie swetra :)

    ZAPRASZAM
    BĘDZIE MI MIŁO JAK KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE.COM :)

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne rzeczy Bardzo podoba mi się twoja biżuteria.
    Btw. nie mam pojęcia co się stało, ja zawsze mogę zmieniać kolor :o


    Klikniesz w baner Sheinside?
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moim blogu konkurs na design&nagłowek !! Zapraszam serdecznie ! Liczę , ze weźmiesz udział ;))
    Blog bardzo fajny , myślę , ze zajrzę tu częściej !!!

    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę urody :)
    Obserwujemy? Ja już!
    harrietsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rzeczy! :)) http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne dodatki ;d

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog :)
    http://jestemaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj ! Nominowałam cię do LIBSTER AWARDS ! http://anishadaa.blogspot.com/2013/10/libster-awards.html

    - Zapraszam Anishada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!