piątek, 20 września 2013

♥ Every Friday ♥

Chyba tak jak każdy uwielbiam piątki. Nawet jeśli mam dużo nauki i zadania zostawiam ją na  sobotę i niedzielę.  W piątek wolę zrobić sobie wolne po całym tygodniu szkoły. Jeśli mam coś zrobić, to tylko odrabiam zadanie, ale z reguły nie robię po prostu nic.



♥ W każdy piątek po prostu nic nie robię.

♥ W każdy piątek oglądam wieczorem Rodzinkę.pl.




♥ W każdy piątek wypijam kilka kubków herbaty.



♥ W każdy piątek oglądam seriale.

♥ Piątkowy wieczór bez filmu jest po prostu nie udany.



♥ W każdy piątek siedzę na weheartit i instagramie.


♥ W każdy piątek zaglądam do lodówki z milion razy.


deszczowo :c

♥ W każdy piątek wieczorem siadam przed telewizorem pod kocem.

♥ W każdy piątek jestem wiecznie głodna.

♥ W każdy piątek nic mi się nie chce.


A co wy robicie w piątki?

29 komentarzy:

  1. Mam dokładnie tak samo :D

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa tez :D kazdego piatku obowiazkowo nadrabiam zaleglosci na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze lenię się w każdy piątek :) Bo właśnie chyba po to zostały stworzone!

    Zmieniłam nazwę bloga, a Ty byłaś na nim obserwatorką więc postanowiłam Cię o tym poinformować. Jeśli chcesz nadal być moją czytelniczką to proszę zaobserwuj mnie na nowo tu : smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjecia :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak samo! :D
    + co to za film na ekranie? Czyżby So Undercover? kocham *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie :3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma tak samo ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam szkole muzyczna do 20 w piatki,;c

    obserwuje od dawna, zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Komputer + Herbata + Tona ciastek = piąteeeeeeeeeeeek <3
    tylko tego mi trzeba, hahahaha <3

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Ja mam bardzo podobnie :) Piątek = Lenistwo :)

    ZAPRASZAM
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałaś So Undercover!:) Super notka!!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja po szkole spotykam się ze znajomymi :D
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w piatki spotykam sie ze znajomymi;)
    a udala ci sie wspolpraca z sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety byłam na wakacjach, kiedy kazali mi wstawić baner. Pisałam im o tym, ale chyba nie zrozumieli. W każdym razie spróbuję znowu za jakieś dwa miesiące ( tak mi powiedzieli).

      Usuń
  14. Jakbym czytała o swoim życiu, dobrze opisane! :P
    Dzięki za obserwację, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W każdy piątek przychodzę do domu ze świadomością, że nic nie muszę już robić i to kocham, leżę pod kocem, oglądam seriale i piję gorącą herbatkę...



    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w każdy piątek po szkole czuję się leniwa ;D



    http://zapach-cynamonu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam takie piątki <3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Siedzę przed telewizorem c: jaka ja kreatywna <3
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy ? + Buziaki ;*
    http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahhahah, mam tak samo <3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ;)
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja najczęściej oglądam swój ulubiony serial. ;d
    a w ten piątek mam wolne <3
    aktiwee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. a w piątek ja nie mam nawet chwili wytchnienia :C

    zaobserwujecie?
    http://survive-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!