czwartek, 5 września 2013

It's good.

Hej :)

Na początku chciałam poprosić was o klikanie w baner po prawej stronie. Bardzo mi tym pomożecie, a to nic nie kosztuje. klik! klik! klik! Jeśli klikniecie napiszcie w komentarzach- na pewno się czymś odwdzięczę ;) A po drugie zapraszam was na mojego niedawno założonego  INSTAGRAMA  :)


Wiem, że na wszystkich blogach pojawiały się posty o szkole, pierwszym dniu szkoły i ogólnie o tej tematyce. A ja nic nie pisałam przez dwa dni. Ale jakoś nie chciałam wstawiać wam zdjęć z kreskami i ogólnie nie miałam pomysłu o czym by tu napisać. A dzisiejszy dzień był na prawdę udany. Wiem, że na początku jest najgorzej, ale miałam dziś tylko pięć lekcji, a na dworze jest ładna pogoda. Wiem, że powinnam się uczyć do testu gimnazjalnego, ale postanowiłam dać sobie ten tydzień na kompletne nie uczenie się. Zacznę od poniedziałku. Wtedy będą powtórki, nauka do testów z różnych przedmiotów i do słynnego testu.





spódnica- C&A/sweterek- robiony na szydełku/ bluzka- Forever 21


mój pęknięty filtr :c







5 komentarzy:

  1. Ktoś musiał bardzo długo robić ten sweterek, ale naprawdę jest śliczny !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz! :)
    + kliknęłam w baner i też zapraszam na swojego instagrama iizz33 :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek! <3
    Klikam w baner i obserwuję na Instagram, może i Ty do mnie zajarzysz? (Insta: Sweetunlucky)
    zakochanewzelkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!