poniedziałek, 16 września 2013

Mountain boots on a daily basics?

Ostatnio natrafiałam na wiele zdjęć tak zwanych ''miodówek''. Jeśli nie wiecie co to miodówki- są to takie górskie buty w kolorze jasno brązowym. Nie są to typowe górskie buty, nadają się też do chodzenia na codzień.  Jak dla mnie wyglądają ślicznie nawet np. do wełnianych rajstop. Nie wszystkim te buty się podobają, ale jak dla mnie są po prostu śliczne. Niestety mam duży rozmiar nogi, więc nie byłam pewna czy takie buty nie będą jeszcze bardziej mi jej powiększać, ale gdy zmierzyłam je w sklepie stwierdziłam, że chyba nie jest tak źle.

Teraz mam  dla was kilka zdjęć z weheartit

Tumblr

@rachelteetyler


Untitled

who wants some TIMBER?!

Untitled

A teraz może pokażę wam w końcu moje buty ;)






Może wyglądają na duże, ale na nodze wyglądają na prawdę okej ;)


A wam podobają się takie buty?

20 komentarzy:

  1. Śliczne buty :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, u nas kilka osób je nosi

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też strasznie się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zamierzam kupić sobie takie. Wyglądają całkiem spoko :3 I PEWNIE SĄ CIEPŁE!

    Zapraszam na nietuzinkowego bloga:

    parallel-highways.blogspot.com

    ***

    OdpowiedzUsuń
  6. A można wiedzieć gdzie kupiłaś te buty :P
    Wygladaja całkiem spoko :)
    POzdrawiam
    P.s Zapraszam do mnie, mam kilka rzeczy do sprzedania, może cie cos zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podobają :) Ale do tego czasu nie słyszałam nazwy "miodówki" tylko "Timberlanty" (*czy jak to tam się pisze :P)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super butki a co myślisz o martensach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobają, ale tylko te na cieńszej podeszwie ( na kimś innym moze te na grubej wyglądają dobrze, ale mi się nie zbyt podobają). Szczególnie śliczne są te kolorowe. Sama chciałabym mieć żółte na cienkiej podeszwie <3

      Usuń
  9. Świetne są te buty wrecz piękne

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo podobają się takie buty!
    choć dostrzegałam je tylko u mężczyzn (jeśli u mężczyzn tak samo się nazywają, bo podobny fason do tych na pierwszym zdjęciu)
    może upoluję takie na jesień! bo bardzo mi się podobają :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Super buty...już wcześniej tak z pare lat temu były modne...fajny blog :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam na mój kanał na yt ♥
    http://www.youtube.com/channel/UCl-N6kZW0EXQK96ee6FYUBw/videos

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty, ale u mnie wyglądałyby niestety źle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są te buty, pewnie ciepłe i wygodne, ale jakoś do mnie one nie pasują :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!