poniedziałek, 30 września 2013

♥ Films, music, books ( wrzesień) ♥

W ostatnim tygodniu oglądałam dosyć sporo filmów i  słuchałam dużo muzyki. Z książkami trochę gorzej. Dzisiejszy  post będzie o tych najlepszych filmach, muzyce i książkach ( właściwie tylko jednej), które obejrzałam/słuchałam/przeczytałam w tym miesiącu.

♥ Filmy

Lol

LOL'a oglądałam już chyba po raz trzeci, ale i tak go uwielbiam. Myślę, że wszyscy go znają, ale jeśli nie, to na prawdę musicie go oglądnąć! Według mnie lepsza jest ta wersja z Miley Cyrus, ta również jest bardziej znana. Oglądałam dosłownie kilka minut tą francuską wersję, ale jest starsza i według mnie trochę gorzej zagrana. Kwestie są takie same, ale tamta jest zdecydowanie lepsza.


Now is good

NOW IS GOOD stał się jednym z moich ulubionych filmów. Jest na prawdę poruszający. Przedstawia historię umierającej na raka dziewczyny, która chce spełniać swoje marzenia. Jest na prawdę smutny. Jeśli płaczecie na smutnych filmach- na ten na pewno musicie mieć chusteczki. Ja wprost uwielbiam ten film!

Angus, stringi i przytulanki


O tym filmie usłyszałam od Zmianocholiczki, w jej filmiku. Jest na prawdę śmieszny i wprost idealny na jesienne, szarobure wieczory. Nie spodziewajcie się jakiegoś głębokiego filmu, jest to po prostu zwyczajna komedia. Ale film bardzo poprawia nastrój i jest na prawdę fajny.

Undercover



Kolejny film z Miley Cyrus w roli głównej. Jest to na pewno świetny film na jesienne wieczory. Fajna komedia o agentce, która musi przenieść się do szkoły średniej. Musi przejść metamorfozy wyglądu  i wiele zmian. Jeśli będziecie mieć wolną chwilę, oglądnijcie go, a na pewno poprawi wam się nastrój!

♥ Muzyka


''Somwhere only we know'' to moja ulubiona piosenka na jesień. Nie wiem czemu, ale zawsze kojarzy mi się z tą porą roku. Pierwszy raz oczywiście usłyszałam ją, gdy pierwszy raz oglądałam Lol'a i uwielbiam ją!




''22'' Taylor Swift, a szczególnie teledysk na prawdę przypomina mi o lecie. Gdy jest zimno i pada deszcz, po porstu włączam teledysk i zapominam o pogodzie za oknem. Piosenka jest bardzo optymistyczna i na prawdę ją uwielbiam!

Nie wiem, czemu, ale nie mogłam wstawić jakoś z youtube tak jak innych filmików :c
Ten zespół odkryłam oglądając 20m2 Łukasza. Na prawdę bardzo podoba mi się styl ich piosenek, a ''Słodko-słony cios'' to moja ulubiona. Znam ją od zaledwie kilku dni, ale od tąd słucham jej ciągle i ciągle!


♥ Książki


Nie przeczytałam  jeszcze tej książki do końca, ale na prawdę jest godna uwagi. W jesienne wieczory na pewno wam się przyda. Opowiada o prawniczce- paryżance, która zostaje przeniesiona do kancelarii do Nowego Jorku. Książka jest lekka, ale jednak ciekawa. Z tego co wiem, te książki są dostępne w Empiku.


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam LOL i So Undercover :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam LOL'a i chyba musze zobaczyć ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Na " Now is Good " się poryczałam , strasznie wzruszający koniec :<

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę obejrzeć te filmy :))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję obejrzeć LOL'a i Now is Good :) Ciekawe propozycje podałaś :)

    ZAPRASZAM
    BĘDZIE MI MIŁO, JAK KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE.COM

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam lol'a!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam niczego z tej listy, oprócz lol'a ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę obejrzeć Now is good, a co do "LOL' to oglądałam i był świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tez uwielbiam te piosenki♥

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam każdy z filmów, który opisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te dwa filmy z Miley Cyrus są genialne *.*
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://bonjourmacheri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam
    http://lorelei-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też, lubię LOLA XD

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również;)
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo inspirujący blog :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. lol jest super xd

    -----------------------------
    bardzo ciekawie piszesz, nie nudzę się tu i bardzo mi się to podoba! zobaczysz będziesz kiedyś wielką bloggerką!!!
    ----------------------------
    obserwujemy? ja już!
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. undercover <3
    fajny nowy wystrój bloga :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Now is good" to chyba najlepszy film tego roku ; )
    "Angus, stringi i przytulanki" i "LOL", świetne na poprawienie sobie humoru po "Now is good" ; D
    W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do mnie ; >

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam wszystkie te filmy i powiem że są świetne !
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi there, constantly i used to check web site posts here in the earl hours in the break of day, as i enjoy to
    learn more annd more.

    Also visit my web blog; medical netligence consultants ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!