poniedziałek, 23 września 2013

The trial tests .

Hej :)
Jeśli wy również jesteście w trzeciej gimnazjum, to wiecie, że czekają was testy gimnazjalne. W naszej szkole próbne testy są już teraz. Tak, wiem, że bardzo wcześnie. Najgorsze w tym jest to, że po testach mamy jeszcze lekcje! Ten tydzień będzie na prawdę ciężki. Mam do was jeszcze jedno pytanie- macie jakieś pomysły na posty? Chodzi mi o oryginalne posty o fajnej tematyce. Mogą być to posty tematyczne i inne. Po prostu napiszcie w komentarzach! :)








bluzka- Camaieu/ spódnica-??// sweterek-Reserved/  naszyjnik- Diva

Jeszcze raz proszę o podawanie pomysłów na posty w komentarzach  :)

28 komentarzy:

  1. Zrób posta o dzisiejszej młodzieży :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczy sweterek, boski <3

    Zapraszam Ciebie również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz :) Słodki sweterek!
    Powodzenia na próbnych testach, nie stresuj się.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski sweterek! U mnie testy mają być jakoś w listopadZie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej szkole próbne test są dopiero w marcu, albo listopadzie :/ Może jakiś tag? Albo jak już masz testy to: "Moje sposoby na naukę" :P
    ZAPRASZAM
    BĘDZIE MI MIŁO JAK KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE :)

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;)
    Też w tym roku piszę egzamin, ale pierwszy próbny mam dopiero na początku listopada, na szczęście :)
    Hm..Może zrób tag albo o! Nagraj filmik? ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem w 3 gim., ale próbne mam w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem w 2 gim, uff mam jeszcze rok xd
    fajny wpis.

    dopiero zaczynam i jeśli mogłabyś wpaść :)
    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę miała próbne egzaminy w listopadzie ;/

    Zapraszam na KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę miała próbne egzaminy w listopadzie ;/

    Zapraszam na KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny wisiorek
    Zapraszam, nowy post:
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzooo szybko u ciebie te testy szok !

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam na całe szczęście testy za rok:) powodzenia kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny naszyjnik :)
    a u mnie już po testach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w sensie że miałam w tamtym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit, super zdjęcia, świetny blog, wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz? (zacznij ja na 99 % się odwdzięczę =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem w szóstej podstawówki i również zaczynają nam się próbne testy kompetencyjne co wcale mnie nie pociesza :/
    Pozdrawiam ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, nie mam pomysłu na post :C
    My mamy trzy próbne egzaminy przed tym "prawdziwym". Mam ochotę rzucić szkołę i przeprowadzić się do innego kraju xD ale moja szkoła to mafia- odnajdą mnie. :C
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem w 6 w podstawówce i od początku roku, co tydzień piszemy jakiś test próbny ;/

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też testy były wcześnie : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj coś wiem o tych testach ( jestem o rok starsza ale no jakby na to nie patrzeć niedawno je pisałam sama ) :D
    Masakra X.X
    I kochany strasznie outfit *.*
    Obserwuję ^^

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja za rok się będe stresować na egzaminach :c
    świetna stylizacja :)
    obserwuje
    http://kamilowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja juz na szczescie mam egzaminy za soba ;) w kwietniu pisalam:)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    Poklikasz w linki pod najnowszą notką, pod kolażem?
    Bardzo dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny sweterek ;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam. ♥ :33
    + Kliknij w baner martofchina na moim blogu, proszę.<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dopiero w 2. gim jestem więc wszystko przede mną :c

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam, miło mi będzie jak zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już za rok ;//
    zapraszam do mnie
    olson-olsoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!