czwartek, 27 lutego 2014

♥ Donuts ♥

Hello ♥

Jeśli obchodzicie tłusty czwartek, to na pewno tak jak ja jesteście przejedzeni. Pączki są na prawdę dobre, ale w tłusty czwartek, właściwie nie wiadomo czemu, każdy nie myśli o tym, że jeszcze jutro będzie żałować tych wszystkich pączków i kilku kilogramów, które mu przybyło. W tym roku wyszło tak, że zrobiłam pączki własnoręcznie. Właściwie nie są to do końca pączki, tylko oponki serowe, ale od pączków różnią się głównie tylko tym, że o wiele krócej się je robi. Są też trochę inne w smaku, ale różnica nie jest wielka. Nigdy w życiu nie robiłam pączków, więc trochę bałam się, co z tego wyjdzie, ale wyszły na prawdę dobre, a spodziewałam się czegoś zupełnie innego! Do tego wyglądały całkiem ładnie, więc jestem zadowolona. Dajcie znać, ile pączków zjedliście! Ja mam ich już na prawdę dość, choć i tak nie zjadłam ich aż tak wiele!








Robiliście  kiedyś sami pączki ? Jeżeli tak, to jakie wam wyszły?


15 komentarzy:

  1. hehe slodko wygladaja;)
    ale jak na dzis mam ich dosc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Za każda obserwacje - Odwdzięcz się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam kiedyś pączki i powiem, że nawet znośnie wyszły :)
    ___
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Fajny blog! Wpadniesz do mnie? http://grzywsia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły Ci pięknie! Możesz podać przepis? (albo miejsce, z którego go brałaś)
    Ja nie jadłam w ogóle pączków :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis brałam stąd :

      http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/tlusty_czwartek/paczki_serowe_oponki/przepis.html :)

      Usuń
  6. Wygląda ładnie i na pewno są smaczne, ale całkiem inaczej smakują niż pączki.:) Wiem, bo sama robiłam 2 tygodnie temu.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :)
    ~ zapraszam do mnie ~

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa sliczne i na pewno przepyszne *.*
    Ja nie robilam jeszcze paczkow, ale mysle o wykonaniu Twoich oponek ;)

    Zapraszam; gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne *__*
    I na pewno przepysznie smakowały :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj wieczorem robilam paczki z mama, ale jak juz je zrobilam to bylam zmeczona i wsumie zjadlam tylko jednego. Ale zostalo wiecej na piatek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. myyyy... musiało być dobre aż zgłodniałam heh
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne pączuszki! ja jeszcze nigdy nie robiłam sama pączków! :)

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robiłam nigdy pączków, ale zawsze je zgrabnie zjadam ;)

    Pomóż mi dokonać wyboru w moim ostatnim poście.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też robiłam oponki !!!
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!