niedziela, 2 lutego 2014

♥ Ulubieńcy Stycznia ♥

Jak się domyślacie po tytule posta dziś mam dla was ulubieńców stycznia. Ten miesiąc minął mi na prawdę szybko. Wydaje mi się, jakby wczoraj był sylwester. Z jednej strony dni w szkole i to czekanie na ferie bardzo się dłużyły, ale gdy patrzę na to z perspektywy czasu minęło to bardzo szybko! No, ale przejdźmy do rzeczy. Zapraszam!


♥ Seriale

Pretty Little Liars


Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że w tym miesiącu Pretty Little Liars stało się ''serialem mojego życia''. Dużo osób go chwaliło, ale jakoś jego opis mnie nie przekonywał. Zabrałam się za niego  z nudy i okazało się, że jest świetny! Teraz jestem na bieżąco i na prawdę nad tym ubolewam! Jeśli nie wiecie, co to za serial, to nie szukajcie żadnych opisów. Po prostu oglądnijcie sobie pierwszy odcinek pierwszego sezonu i oceńcie, czy chcecie oglądać dalej. Może opiszę wam chociaż mniej więcej o czym on jest, ale na prawdę jego opis nie jest nawet w połowie tak ciekawy jak serial:

Jest pięć przyjaciółek. Jedna z nich- Alison jest najważniejsza. Sprawia, że przy niej czują się wyjątkowe. Pewnej nocy Alison znika. Dziewczyny są przerażone, a niedługo po tym zaczynają dostawać sms-y z groźbami od A. A zna ich tajemnice, które znała tylko Alison. Gdy znajdują ciało dziewczyny, wiadomości nadal przychodzą . Próbują odkryć tajemnice zabójstwa przyjaciółki. Odkrywają, że coraz więcej, często bliskich im osób, jest zamieszanych w tą sprawę. A obserwuje każdy ich ruch i wie o nich wszystko.


Czy tylko ja będąc w sytuacji tych dziewczyn popadłabym w paranoję?







♥ Piosenki

Ingrid Michaelson  - Everybody

Ostatnio znów oglądałam ''LOL''( nie pytajcie po raz który) i nie wiem, czy kojarzycie piosenkę z początku, ale to właśnie ta. W tym miesiącu  słuchałam jej cały czas. Zawsze poprawia nastrój i ogólnie jest jakaś taka... świetna !



♥ Kosmetyki

Baby Lips ''Chery Me''

Baby Lips jestem zafascynowana już od dawna i chyba o tym wiecie, ale od niedawna zaczęłam nałogowo używać tej wersji pomadki. Może się wydawać, że jest bardzo ciemna, ale gdy nałożycie jej cieńszą warstwę tylko lekko podkreśli kolor ust. Do tego świetnie nawilża i ma niesamowity zapach, jak reszta Baby Lips!






BB Cream Maybeline

Nadal poszukiwałam idealnego BB kremu. Myślałam, że już na prawdę nigdy nie znajdę idealnego koloru i, że zawsze będę musiała rozcieńczać go zwykłym kremem. Ten jest na prawdę dobry! Nie powiem, że jest idealny, bo chyba żaden nie jest. Ale kolor jest dopasowany do mojego odcienia skóry ( w końcu) i nie muszę dodawać zwykłego kremu. Jeej! Poza tym ma dobre krycie i praktycznie nie czuć, że go mamy. Poza tym wygląda bardzo naturalnie.








♥ Inne

Świeczka Mango  

W tym miesiącu moim ulubieńcem stała się świeczka Bolsius o zapachu mango. Uwielbiam owoc mango, jego smak i zapach, a ta świeczka pachnie na prawdę świetnie. Wydaje mi się, że jest więcej zapachów i na pewno je przetestuję. Są one dostępne w Rossmannie, a cena nie jest wysoka, więc warto spróbować!




Jacy są wasi ulubieńcy?


19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, zaciekawiłaś mnie tym serialem ;)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle nie mogę się zabrać za ten serial ^^
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham PLL ♥ To jeden z moich ulubionych seriali :)
    Bardzo fajny blog :) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde..Właśnie chciałam kupić jakiś krem BB tylko mam pytanie..Nie zauważyłaś może czy po noszeniu go np. cały dzień nie masz więcej krost??
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam, ale ja ogólnie nie mam żadnych problemów ze skórą, więc może to dlatego ;) Krem jest bardzo lekki, więc myślę, że nie będzie tego wywoływał :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam słodkie klamstewka.Na którym odcinku jesteś? Post bardzo fajny. + mogłabyś mi powiedzieć troszkę o tym kremie bb? Byłabym wdzięczna.
    Smiletooliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pomadką się zgodzę, też ją lubię :)

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! Ja planuję podobny na moim blogu ;)

    aaaaga.blogspot.com <--------- Zapraszam na nowy filmik z moich ferii ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Też kiedyś miałam "fazę" na tą piosenkę, ale nadal mi się podoba :)
    Co do PLL to książkę też polecam Ci przeczytać... :D
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna baby lips ;)

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubie wszystko co związane z mango więc na pewno spróbuje. Chyba każdy zachwyca się babylips ;)

    http://steasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny masz wygląd bloga! Trafiłam tu przypadkiem a Twój blog od razu przypadł mi do gustu <3 Zajrzę tu jeszcze <3
    Proszę o klikanie w baner aupie.com na moim blogu po lewej stronie <3
    sapphireblog1.blogspot.com
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, zaciekawił mnie ten krem BB. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam swoich ulubieńców, ale może sprawdzę coś z Twoich :)
    I ta świeczka, mm, wygląda cudnie :))

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubieńcem była pomadka baby lips :)

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  15. PLL! To również jest ''serial mojego życia''! <3 Jestem z nim na bieżąco. Teraz czekam na kolejny odc. :)
    + Baby Lips <33

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam swoich ulubieńcow, narazie ;)
    Baby lips teraz królują xd
    Masz cudowny design bloga <3
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. moj ulubieniec to BABY LIPS ! jest genialna :) oo też mieszkam koło krakowa !

    http://karoblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!