poniedziałek, 17 lutego 2014

♥ Powrót do nudnej rzeczywistości ♥

Hej!

Dla wielu z nas dziś był pierwszy dzień w szkole po feriach. Minął mi on w sumie szybko, ale nie mogę uwierzyć, że od dziś powróci rutyna. Poranne wstawanie, szkoła, dom, szkoła, dom i ciągłe wyczekiwanie do weekandu. Nie mogę uwierzyć, że ferie minęły tak szybko! Z jednej strony chciałabym, żeby było już ciepło i w ogóle, ale z drugiej wtedy będą egzaminy i czas wystawiania ocen, a tego boję się najbardziej. W ferie myślałam, że zdążę się pouczyć i odrobić wszystko na zapas, ale oczywiście nie wyszło mi. Dni tak szybko mijają i nawet nie obejrzymy się, gdy będzie wiosna, potem lato, a później kolejny rok szkolny. Zawsze, jak siedzę na lekcji wydaje mi się, że trwa to nieskończoność, ale po całym dniu uświadamiam sobie, że minął na prawdę szybko.


                                                                    czas na chemię ;c




                                                           ♥ na poprawienie nastroju 



A wy skończyliście ferie? A może właśnie zaczęliście?


13 komentarzy:

  1. Haha ja też chciałam po nadrabiać i coś mi nie wyszło, ale w szkole dałam rade, a teraz to już monotonność.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny deser <3 No niestety, ferie zawsze szybko się kończą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dzisiaj zaczęłam 14 dniową labę. ;d Powodzenia w szkole. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki pyszny deser! Chyba sobie taki zrobię :)
    Ja także skończyłam teraz ferie...
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno skończyłam swoje ferie..
    Mam tą samą książkę od chemii :D
    Pyyszny deser ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu smakowity deserek, zdecydownie na poprawę humorku :D ja już do szkoły chodzę 3 tydzień niestety i bardzo brakuje mi wolnego :)))

    http://luszii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chemia to zło tak jak inne przedmioty,najgorzej będzie w liceum :P
    pyszny deser,sama bym zjadła :D
    właśnie od poniedziałku zaczęłam ferie :D

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, narobiłaś mi smaku na deserek ;cc ♥
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ferie właśnie trwają :)
    jeju nienawidzę chemii,a deser wygląda bardzo smakowicie

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow it looks interesting! great review dear <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobilas mi mega smaka mmm pychotka <3 no niestety trzeba powrocic do rzeczywistosci :c
    zapraszam do mnie na film zrobiony dla wszystkich świetnych blogerek Ty też do nich należysz, więc liczę na to, że obejrzysz :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO ale bym zjadła *.*
    Zapraszam na mojego bloga :
    ola-a.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj i napisz mi w komentarzu a ja to samo zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje posty na blogu są przemyślane i bardzo bardzo fajne! Chyba zdecyduję się zaobserwowac bloga, aczkolwiek na pewno nie raz jeszcze tu wpadnę! :*
    ________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://magda-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!