poniedziałek, 10 lutego 2014

♥ Motywacja ♥

Wyjechałam na ferie, ale spokojnie, nie zostawiłam was z niczym. Przygotowałam dla was kilka zaplanowanych postów, więc czekajcie!

Ile razy mieliście tak, że chcieliście osiągnąć jakiś cel, ale po prostu nie chciało wam się do niego dążyć? Dobre oceny, płaski brzuch, mniejsza waga, czy dobrze zdany test... To wszystko nie zrobi się samo. Ja bardzo często mam takie dni, w których po prostu nic mi się nie chce i najlepiej spędziłabym je z serialem i herbatą, ale czeka na mnie fizyka, angielski i wypracowanie z polskiego. Często robię to na ostatnią chwilę, ale efekty z reguły nie są zbyt dobre.



 Każda z nas chce mieć płaski brzuch, ale oglądanie zdjęć ślicznych i chudych dziewczyn i dołowanie się raczej w tym nie pomaga. Trzeba zacząć. Tak, ja też mówię sobie, że ''zacznę od jutra'', ale to ''jutro'' nigdy nie nadchodzi. Trzeba zacząć dziś. Jutro może być różnie... Jutro możesz nie mieć czasu, chęci i wtedy znów powiesz sobie ''od jutra''. Tak jest ze wszystkim. Obojętnie do czego dążymy musimy zacząć teraz.

   

Jak się motywujecie?

7 komentarzy:

  1. mnie motywuje mój ślub który w przyszłym roku ;)
    a na nim chę byc idealna ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, motywująca :)
    Śliczne zdjęcie masz tu po prawo *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka bardzo... Motywująca :)
    Ja zaczynam od razu! Nie czekam ze zmianą na jakiś moment tylko od razu działam!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zawzięłam i będę ćwiczyć regularnie - dzięki tobie :*
    Bo teraz to tak średnio mi się chciało :(

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;)

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przejrzyste zdjęcia to podstawa u ciebie ich nie brakują ,są przepiękne

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ prosiłabym i poklikanie w baner sheinsaid
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się takie blogi, jak twój czyli zadbane i ładne. Zapraszam alwaysbetterr.blogspot.com jeżli spodoba ci się mój blog zapraszam do obserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!