czwartek, 13 lutego 2014

♥ Pink Macaroons ♥

Hej ♥


Już od bardzo, bardzo dawna miałam zamiar zrobić własne makaroniki. Na wszystkich stronach z inspiracjami jest pełno ich ślicznych zdjęć. W cukierniach też są dostępne, ale po pierwsze ich cena jest na prawdę wysoka jak na jedno małe ciasteczko,a po drugie przecież to, co domowe smakuje najlepiej! Więc zaczęłam szukać jakiś przepisów. W końcu w ferie mam trochę czasu, więc pomyślałam, że wtedy uda mi się je zrobić.

Przyznam, że makaroniki nie wyszły zniewalająco dobre, ale podobno to najtrudniejsze do zrobienia ciastka. Ich wygląd też nie jest świetny, ale muszę próbować i może kiedyś mi się uda. Chociaż dodałam dużo barwnika, po upieczeniu ciastka w ogóle nie były różowe. Dopiero do drugiej porcji dodałam go o wiele więcej i wtedy efekt był bardziej widoczny. Właśnie dlatego jedne makaroniki są ciemniejsze, a drugie zupełnie jasne.





          Cały przepis znajdziecie TUTAJ. Ja robiłam akurat inny krem, ale ten będzie równie dobry.


Robiliście kiedyś domowe makaroniki?

16 komentarzy:

  1. Mmm ale smacznie wyglądają.
    _________________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przyznam, że makaroniki nie wyszły zniewalająco dobre, ale podobno to najtrudniejsze do zrobienia ciastka". - zatem spróbuję je wykonać.
    Dziś robiłam "salami", juz za nie długo na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zamiar takie zrobić, Twoje wyglądają pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka uwielbia makaroniki i była niedawno w Paryżu i się obkupiła.
    Ja nie przepadam, ale twoje wyglądają smacznie *.*
    Zapraszam :
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam..Za pierwszym razem nie zawsze musi wyjść ^^
    Chciałabym kiedyś spróbować takich makaroników :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na pierwszy raz wygladaja swietnie :)
    Ja zamiast je robic wole kupic w piekarni szczegolnie ze maja takie wielkie makarony czasem. Wrzuce na bloga w nastepnym tygoniu.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też próbowałam zrobic domowe ale mi nie wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O mniam, mega smakowicie to wygląda :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w ferie piekłam makaroniki! Za pierwszym razem nie wyszły, ale za drugim... Idealne!
    Twoje również wyszły ładnie!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  10. O Mniamii.. Muszę spróbować to zrobić, wygląda pysznie!
    http://maniszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pysznie, ale nigdy nie próbowałam ich zrobić :D
    zapraszam do mnie ;33 http://olciabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pysznie wygląda, muszę kiedyś takie zrobić ;)

    l0vetight.blogspot.com | zaapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm.... Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego. :) Muszę kiedyś spróbować zrobić coś takiego, bo wygląda bardzo pysznie.
    Pozdrawiam, Ola.
    olkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te mniej różowe wyszły ci ładniejsze szczerze mówiąc ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie robiłam gdyż za tym nie przepadam, ale wyglądają smacznie! :)

    zapraszam do mnei
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mhmm, pychotka! Muszę takie zrobić w domu ♥

    Ps.zapraszam na konkurs, do zgarnięcia 2x70$ do romwe.com:
    http://blackberryandblue.blogspot.com/2014/01/konkurs-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!