piątek, 7 lutego 2014

♥ Two shirts ♥

Hej!

Dziś mam dla was dwa outfity. Różnią się właściwie tylko koszulami, które są z CHOIES. Pierwsza koszula jest na prawdę oryginalna. Połowa jej jest w kropki, a połowa w paski. Myślę, że do niej nadadzą się jedynie jednolite spodnie, bo inaczej wyglądałoby to śmiesznie. Jest ona  prześwitująca, więc trzeba założyć pod nią crop top, lub jakąś koszulkę. Gdy zobaczyłam ją na ich stronie, to wiedziałam, że muszę ją mieć bo jest po prostu śliczna. Bo kto powiedział, że kropki i paski nie pasują do siebie?




                                                           koszula- KLIK/ spodnie- H&M




Drugą opcją jest śliczna koszula w renifery ( haha nie wiem, co to jest) ze skórzanym kołnierzykiem.  Jest trochę krótsza, niż poprzednia. Jej wzór jest na prawdę śliczny, ale nie wiem co to jest ( inteligentna ja). Skórzany kołnierzyk i zakończenia  rękawów świetnie komponują się z resztą !





                                                           koszula- KLIK/ spodnie- H&M

Która koszula bardziej wam się podoba?


20 komentarzy:

  1. Ta pierwsza koszula jest na prawdę świetna i super w niej wyglądasz. Uwielbiam takie niecodzienne wzory no bo ile osób nosi paski i kropki ze sobą ? ^^
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie są śliczne, jednak ja wybrałabym chyba tą drugą :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej mi się podoba ta z łosiami (czy tymi cosiami) :)
    Ale pierwsza też ładna, zeby nie było :D
    Zapraszam :
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są śliczne ♥ Ale bardziej wolała bym tą drugą :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwie wyglądaja ślicznie ale ładniejsza jest druga

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są świetne ale 2 mnie bardziej przekonała :))

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M D.O M.N.I.E
    kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie koszule są urocze <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga koszula zdecyowanie bardziej mi się podoba!
    Pozdrawiam :*

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są śliczne ale druga jakoś bardziej mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. druga koszula jest świetna i bardzo oryginalna.
    aktiwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww obie koszule są boskie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna koszula :D Bardzo ładny wzór, super podoba mi się twój blog chodź jestem na nim pierwszy raz - Skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza ciekawa :), zamawiałaś ją z CHOIES, czy dostałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta druga jest genialna. Wspolpracujesz z choies ?:))

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne są te koszule ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ta druga fajniejsza;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. obie ciekawe, ale wybrałabym tą w "chyba renifery" :D
    tak wg to świetny blog ;)

    http://xmiszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog:)
    Oczywiście obserwuję, i zapraszam do siebie ♥
    http://julie--in--wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Wszystkie wiele dla mnie znaczą :)

Nie uznaję obserwacji za obserwację!